yenihamileyiz 1 hafta vinalac tablet kullandım. Bende alerji yaptı şimdi bunu da kullanmaya korkuyorum alerji olursa diye🥲 kullananlar var mı olumlu veya olumsuz yazar mısınız
Mnk16 Ben kullandım minnacık zaten hiçbir yan etkisi de olmadı piyasadaki en doğal içerikli folik asitlerden biri
Kubrailkan 13.haftama kadar kullanmıştımm hatta sonra da aynı markanın omega3 hapıyla devam etmiştim 🥰🥰
Jlide Bana gebyfoll çarpıntı yapmıştı tombik bir ilaçtı sonra Dr değiştirdi. Kendimi denedim gerçekten ondan mi diye de ondan olmuş aynen