umutyusuf geçmiş olsun canım senin yine az kalmış doğurunca bitecek bütün ağrılar inşallah. Kucagimiza aldığımız gün biseyimiz kalmaz mutluluktan ama şu an biraz zor geçiyor işte. Mutluluğa giden yolda çekilen çile kutsaldır. Rabbim sağ salim gelmelerini nasip etsin insallah. Bakalım bizimkinin başı da mi yukarda bu hafta belli olur o zaman 😏