karamel33 33 haftamdayim kizlar 37haftalik olduğumda randevum var açılmam var mı yokmu die bakicak açılma olması için ne onerirsiniz
Tugcebanu karamel33 yürüyüş yapmak gerekiyor bol bol diye biliyorum ama bu haftadan yapılacak baska şeyler de vardır belki ben de bakayım tecrübeliler ne diyecek ☺️☺️
hunilimom karamel33 ben yürüyüş yaptım ilişki hiç kesmedim merdiven iki iki çıkardım ama yine de acilmam yoktu 41 de oldu hiç bişe yapmadım kendinden oldu sanirim biraz da bünye meselesi
Livan karamel33 canısı bende pilates topuyla YouTubeden hareketlere bakıp onları yapıyorum. Günde 1 saat bazen geçiyor yürüyüş yapıyorum bol bol merdiven inip çıkıyorum 😂 çok şükür doğumum normal gözüküyor bebişkoda aşşağı inmiş 37. Haftamdayım şimdide hurma ve ananas yemeye başladım
ozlem_d Yürüyüş, merdiven inip çıkma, hurma, ilişki, squat, çömelme, pilates topunda yavaş hareketlerle zıplama, ananas, ada çayı. Ama bunlarin hepsini yapsaniz da normal doğum olmayabilir. Ben baya moral bozuklugu yasadim o yuzden kendinizi sartlamayin