Zllh35 şuan 25 haftalık hamileyim ve covitim çok ağır geçiriyorum doktor bebeğe geçmez dedi ilk üç aylıkken risk oluşturabiliyor Muş ama şuan bir sıkıntı olmaz dedi bol c vitamini alın bagisikliginiz düşmesin düşük ihtimal bebek hareketlerini hissetmezsiniz hastaneye gelin dedi direk ama şuan bir problemimiz yok bol c vitamini ve günde iki defa parol dendi bana