Betul-91-61 Merhaba annişler ya bir sorum olucakdi ben 6 hafdalik 3 gün hamileyim ama.hic bir belirti yok bende bu gayet normal mi anlamadım
Peri27 Merhaba canim. Evet bende oyle soylemisdim 6 hafta olarken aa hic belirtim yok acaba birseymi oldu diye uzerinden bir kac gun kecdi mide bulantilarim basladi