SibelBalciOz Bebek sağımda duruyor kızlar sağıma yatsam bişey olur mu? Hep sol tarafıma yatmak olmuyor sağıma yatınca da sanki dürtüyor gibi
mirage333 SibelBalciOz benim doktorum sol a yatmaya calis ama sag sol iki tarafli yatabilirsin demisti. Ben geceleri ara ara sag a yatiyorum
Hamile_anne27 SibelBalciOz sancın ağrın olmuyorsa yatabilirsin. Benim çok ağrım oluyor ben uyuyamıyorum öyle
yagmurrrra SibelBalciOz ay ne tarafa dönüp yatsam o tarafa özellikle vurup beni rahatsız ediyor🤦🏻♀️ 😂
SibelBalciOz benimmdunyamm bende öyle yatıyorum da bu kez de sağımda kıpırdayınca eziyormuşum gibi hissettiriyor daha çok hareketleniyor 😬
SibelBalciOz Hamile_anne27 çok şükür sancım ağrım yok sadece acaba iki büklüm oluyor mudur diye düşünüyorum
Pcoslubiranne SibelBalciOz benim de hep solda bebek uyuyunca soluma yatabiliyorum sadece yoksa beni cok rahatsiz ediyor.Bebe dedigin ortada dolanir benimki yanimda resmen. Sola sola vuruyor.Ve sol kasigimda cati kemigimde cok agrim oluyor o yuzden de sola yatamiyorum mecbur sag kaliyor bir tek.
Fatma0090 SibelBalciOz ben nereye yatarsam ordan dürtüyor Bi sorun olacagını sanmıyorum arada bende acaba eziyomuyum cocugu diyorum 🤣
gmzzmg Benim ikizler baş aşağı biri sağda biri solda yana yatınca illa ki birisi kıpraşıp duruyor doktora sordum rahatsız oluyorlar mıdır diye 😁olmazlar dedi
SibelBalciOz gmzzmg iyi o zaman gönül rahatlığıyla yatabilirim sağıma 🥰 uyku saatimizi de biliyorlar gerçi hiç uyuyamıyorum bi kaç gündür.
minisinannesiiii sunset_momy solda olunca kız mı oluyo benim ilki erkek oda hep soldaydı doktor buna kız dedi buda hep solda ama kiz olduğuna dair şüpem var
minisinannesiiii SibelBalciOz hamilelikte sol tarafa yatmak daha iyi diye biliyorum benim ki de hep sol tarafta o tarafa yatamıyorum acıyo üstüne yatinca sağ tarafa yatmaktan bi yanım çürüdü 😀😀
sunset_momy minisinannesiiii doğruluk payı ne kadar var bende bilmiyorum o yüzden arkadaşa sordum cinsiyet ne die 😄 çünkü benimki hep solda ve kız.