yigitinannesiiiii söylerdi zaten en son üst üste gittik 2 hafta arayla onda da cinsiyet öğrenmek için onu da araştırdım kaç haftalık oldu hala göremedi cinsiyeti dedim sürekli arkası dönük pozisyon da gibisimden laf ediyordu en sonda eşim dayanamadı 1 hafta sonra gelsek olur mu dedi onda da eşimin işlerinin yoğunlundan gidemedik 2 hafta sonra gittik o zaman öğrendik artık başka bişey yapmadı o zamanlar mayıs ayından beri sadece cinsiyet öğrenmek için bakıyordu bide boy kilosu vs söylüyordu bende bakıyordum ekrandan hiçte ayrıntı göremedim normal ultrasondan baktı zaten bakacak olsa da söylerdi 🙄neyse çok düşünmeyeceğim yarın arayıp sorucam ona göre kendinin varsa oraya gidicem yoksa hastaneye artık kafama takıldı ama gerçekten