Ben de tüp bebek gebesiyim . 52 tane yumurta toplandı. 20 tane döllendi. 11 tanesini dondurduk. 6 tane 5. Gün Aa kalitede embriyo var . İlk transferimde tuttu. Suan 25+5 haftadayız.
Bildiğim kadarıyla 5. Güne kadar ilerleyen embriyoların tutma ihtimali daha çokmuş. Ama herşeydenn önce allah inancı. Rabbim olduracaksa zaten tutar. Nasipte yoksa olmaz . Her zaman hayırlısını dileyin . Ki ben öyle yaptım teste giderken bile allahım bana hayırlı evlat olacaksa nasip et diye dua ettim . Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın . İsteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin .