Bereninannesi Güzel anne adayları bişey sorucam kola içmenin gebelikteki etkisi nedir bilgilerinizi paylaşır mıısınız☺️
Elatalay Bereninannesi tabiki cok yararlı bisey degil ama cok canim istediginde icmisligim var sadece 1 bardak ama her istedigimde ictim dogrumu yaptm bilmiyorm ama sükür iyiyiz
Mervee16ozturk Bereninannesi Bende içiyorum malsef çok sık olmamakla birlikte fanta tüketiyorum bulantımı alıyor
Basaktrk Bereninannesi hamileliğimin başından beri içiyorum 30 haftayı geçicez hiçbir problem yok sağlıklımı hayır değil ama öldürmez canın isteyince içebilirsin 😀
durumoms2 Bereninannesi 29 haftalık olduk canım ne zaman isterse günde bir bardağı geçmeyecek şekilde içtim. Hamileliğimin başında bulantılar yokken sağlıklı beslenme planları kuran ben bulantılar kusmalar başlayınca karnımı nasıl doyururum diye düşündüğüm için canım ne isterse onu yiyip içtim. Sınır olduğu sürece sorun olmaz bence. Ağrı da gazdan dolayı olabilir. İçtikten sonra biraz evin içinde de olsa yururseniz belki gaz çıkar ve rahatlarsıniz ☺️ mutlu sağlıklı gebelikler 🙏🤗
Bereninannesi Elatalay bende içiyorum sonra da dünden beridir karnımın sol tarafında hafif ağrı oluyo ama belli belirsiz çok hafif oluyo çok az bi süre sonra da geçiyo
Elatalay Bereninannesi mümkün zaten normal sartlarda asitli refluye iyi degil cok canin istediginde beklet asidi gecsn oyle tuket ama cok degil 😘😘
Ayda2022 Su içemediğim için kana kana gazoz ve kola içtim. Her şey yolunda , umarım da bir zararı olmaz. Doktora sorduğumda günde bir bardaktan fazla olmasın demişti..
Tueaksy Bereninannesi ben hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren eşim yasakladı gazlı içecekleri bana eve almiyo artık anca çok canım çekerse az bişey içiyorum .elinden geldiğince içmemeye çalış çok canin çekerse bardağın yarısı kadar iç
Fatma0090 Bereninannesi abartmadan içebilirsin canım gebelik şekeri cıkmıs biri olarakdan diyorum bana yasak suan 😑
teachervera Bereninannesi Geçen sene ilk gebeliğim de ağzıma sürmedim asili içecek Şimdi içiyorum canım Urfa sıcağında dayanamıyorum