cileklicookie dun çatı muayenesinde doktor 10uzerinden 6 dedi .bebek zayif yapabilirsin ama sezeryan yada normal sen karar vereceksin dedi.cok ic acici konusmadi .annem esim falanda diyoki sezeryan ol sen yapamazsin aci cekemezsin diyolar.son anda sezeryana donersin cektigin aciyla kalirsin diyo etraftakilerde.korkuttular acikcasi. Bende sezeryanda sonucta vucudun kesiliyo yani agri cok olur ,egil kalk, yerden bisey al, agir kaldirma dikisine zarar gelir falan ne bilim korkuyorum