Mombabyyy ah o alttan muayeneye ben işk gebeliğimde yaşadım Kadın bi de bastırdı akşama bi gittim kahve leke gelmeye başladı daha sonra su gibi kıpkırmızı adet gibi gelmeye başladı kese duruyordu ama bebeğimin kalp atışları oluşmadı belki de o kanamadan dolayıydı 😞 çok bilinçli olmak lazım ya insan gerçekten korkuyor Allah hayırla kucağına almayı sıkıntısız bi hamilelik geçirmeyi nasip etsin🤲🏻