poyrazin_annesi28 Balıkesir şehir hastanesinde önerdiğiniz kadın doğum doktoru var mı ? ( Nesrin Kızılaslan hariç )
Deletedmom52620 poyrazin_annesi28 Tülin Kahveci vardı geri sayacağım doktorlar hep gitmiş galiba 2017 de hatırladığım ilk gebelikte oradaydım
Neslihankscu poyrazin_annesi28 merhaba Nesrin Kızılaslan’dan memnun kalmadığınız için mi hariç tuttunuz? Ben de doktor araştırıyorum o yüzden sordum
poyrazin_annesi28 Deletedmom52620 Dediğiniz doktor da yok şuan sanırım hiç görmedim ismini 🤗 Teşekkürler yine de 🤗
Minikyavrumtirtil Altuğ bey var Birde sevgi hastanesi doğum ücretler halkımda bilgi sahibi olan varmı ?
poyrazin_annesi28 Neslihankscu Ben folik asit verir misiniz gebelik düşünüyorum diye söyledim. Ne kadardır korunmuyorsunuz vs dedi ben de şu kadardir dedim 1 yıl bekliceksin diye çıkıştı. Yanındaki başka biriyle ‘biz folik asit mi kullandık, ben vitamin bile almadım ne sanıyorsunuz’ vs vs diye alay eder gibi konuştu. Hoşuma gitmedi. Sonuçta azarlanmaya gitmedim ki henüz çok acemiyim
Neslihankscu poyrazin_annesi28 aa buna üzüldüm. Ben de internet yorumlarından herkese güleryüzlü olduğunu sanmıştım. Şimdi randevu kovalıyorum. Tuğban Keçecioğlu için iyi yorumlar aldım ondan alabilirsem gideceğim. Sizi de bilgilendiririm ☺️
Minikyavrumtirtil Eliif10 herkese farklı fiyat mı veriyorlar anlamadım. Sizin doktorunuzun ismi nedir
_gmzenur_ poyrazin_annesi28 Şehir hastanesinde Simge Tezel Yozgat🌸 Özel olarakta İzmirYolu sevgi hastanesinde Sebahattin Çelik ikisindende çok memnunum.
yenianne99 benim doktorum Simge Tezel Yozgat’tı. O kadar memnun kaldım ki, çok güzel ilgilendi benimle. Zaten görünce içim ısındı, her konuda çok güzel detaylı bilgi verdi.İyi ki Simge hocama gitmişim