tugbaturkoglu Kızlar benim bebeğim başından beri sırtı dönük duruyor hiç yüzünü göstermedi 🤭 bebişi öyle olan anneler hareketlerini nasıl hissediyorsunuz bebişlerin 28 haftalığız bu arada
Helena tugbaturkoglu ah bende de öyle 33 haftalık olduk bir kere bile yüzünü görmedim 🥲 sağlıklı olsunda doğunca görürüz artık diyoruz 😁 hareketleri de ayakları kaburgalarımda resmen kemiklerime doğru ittiriyor hep kafası da aşağıda 🥰
tatliiannnee tugbaturkoglu hareketleri belinde hissedersin canım ama nasi gorunmuyor yuzu ben görebildim
Sbm050421 tugbaturkoglu 32+4 hala şortu dönük benim tospiğinde 😅 meraktan ölüyorum artık yüzünü göremiyoruz , hareketleri gayet güzel içeriyi turluyor ama ters turluyor kuzum 😂
Mouradi Helena Kafasının aşağıda olmasını hiss ediyormusunuz peki ? Benim bebiş son gittiğimde dönmemişti şimdi merak ediyorum. Haftamız aynı
NM_mom Dün detaylı ultrasona yüzünü net görürüz diye ne umutlarla gittim elleriyle kapattı minik kızım 🥲 doktor ellerini çeksin şekil değiştirsin diye karnımı deşti ama yok 😂😂
tugbaturkoglu NM_mom bende öyle gitmiştim bi tek o zaman yüz üstü yatmıyordu ama o zaman da kafası dikti doktor tam 5 saat uğraştı ama yine yüzünü göstermedi koluyla kapattı
Helena Mouradi sertlik var ve biraz fazla yürüyünce hemen kendini belli ediyor aşşağıda olduğu için kasık ağrısı oluyor 🥺
Damy_mom Benimkini de zor gördük plesanta ile aşk yaşıyor gömmüş kafasını yastık gibi kullanıyor 😂😂 doktor beni de deşti sarstı ama yok az uzaklaşıyor sonra yine yapışıyor
Sbm050421 tugbaturkoglu bende dalgalanma hissediyorum , ayakları aşağıda olduğu için topuklarıyla vuruyor 😄😄 topuk hissettim ya geçen resmen topuzunu sürdü geçti 😅😅