Suveydamm Bu bende de oluyor özellikle akşamları dinlenme zamanlarında, boynumun altında göğsümün başladığı yerdeki çukurlukta nabzım güm güm atıyor 27 haftalığım ben de, geçen ay tansiyonum sabah sabah çok yüksek çıktı doktor kardiyolojiye git dedi araya bayram girdi, bu hafta içinde aşı için sağlık ocağına gittiğimde de bu sefer nabzım yüksek çıktı o da kardiyolojiye bir görün taşikardi riskin var hem senin için hem bebek için iyi değil dedi ve ensemden çıkan ağrı baş dönmesi durumlarında acile gitmemi söylediler. Bakalım kardiyolojiden randevu aldım bekliyorum 🤷🏻♀️ Siz de bi kardiyoloji uzmanı ile görüşseniz faydalı olabilir canım ihmal etmeyin