Asellmoms Kızlar bu makineyi kullananlar varmı eşim aldı hediye tek kişilik kahve yapınca kopurtmuyo kullanıp aynı durumu yaşayan var mı?
Sanal_koala00 Asellmoms a101 den mi aldınız?😊A101 e Eşim de bana almış hediye ben kullanıyorum şimdilik memnunun
Sanal_koala00 Asellmoms normal içindeki ölçekle kahvesini şekerini ayarlayıp suyunu koyuyorum karıştırıp hazneyi yerleştiriyorum çalıştırıyorum zaten çok uzun sürmüyor 3 kere falan bib sesi gelince alıyorum köpürmüş oluyo.. acaba kahvenizde mi sorun var
Asellmoms Sanal_koala00 bilmiyorum canım ilk yaptığım güzel oldu ikinci ve üçüncü su gibi çıkıyor eşime kahve aldircam akşam bı daha deneyeceğim 🤭
Sanal_koala00 Asellmoms ben paketli kahve kullanmıyorum taze çektiriyorum belki paketli kullanıyorsan onlar pek iyi olmuyor 😊