Yagmurkcr97 uzme benimde uyleydi 40+4gun olmustu ve sancilarim hic yoktu ntsde ve3cm acilman var dedi doktor boyle olursa suni verilecek dedi ve o aksam sancilarim tutu tekrar hastaneye gittim sik sancilarla doktor sok oldu hic beklemiyordum dedi bugun muayene ettim ve kafasi daha tutulmustu bebegun gevsek degildi ve hic sanci yoktu nasil oldu dedi sonra Allah buyuk dedi yani doktorlar bile bazen anlamiyor