Merhaba anneler. 25 haftalık gebeyim. Şiddetli diş ağrısı yaşıyorum iki haftadır. Sabahlara kadar ağlıyorum asla uyutmuyo, uykudan uyandıran bi ağrı. Ve doğuma daha çok var. Hamilelerin kullandığı antibiyotikten kullandım, karanfil yağı, tuzlu su, kolonya gibi birçok şey denedim deniyorum geçmek bilmiyor. Dişimede herhangi bir işlem uygulamıyorlar doktordan onaylı belge almadan. Dişimin ortası oyuk ve çürük. Önerileriniz neler? Bana kalırsa çektirmem lazımda, çektirebileceğim bi yer biliyo musunuz istanbuldayım :( bebeğim için dayanayım diyorum ama dayanamıyorum tükendim