Arkadaşlar merhaba hamileliğim başından itibaren merak ettiğim bir konu 2 gebeliğim 23 haftadayım şükür herşey yolunda 9 ay önce estetik silikon yaptırdım Dr hamilelikte herhangi bir sorun olmaz emzirmeye de engel değil demişti ama ben yine de yaptırıp emziremeyen varmı merak ediyorum bu süreçte çok büyümediler dolgunlaşma oldu