Yeniesyenianne hiç belli olmaz vallahi canım, benim kayinvalidem eşime hamileyken öyleymiş sancısı gelmiş suni vermişler donmemis doguramayinca eve gitmiş. Tanıdık bir ebe annemi sirt üstü yatırmış dizlerinden tutup sallamış balık gibi döndü diyor sonra sabah 7 de dogurursun şimdi demiş tam 7 de doğurmuş evde hastaneye gidememiş 😀 … doğuma kadar baya hareket et, sırt üstü yatıp bacaklarini yukarı dik ne bileyim bebek bulunduğu pozisyondan rahatsız olup çevirmesi lazım kendini inşallah doner aşağıya sezeryan olmazsin