nese_gocuk bugün 31+1 günlük olduk çok şükür🤲🏻doktor kontrolüm vardı bugün nst bağladı doktor sancım çıkmadı.çıksaydı her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapıcaktım dedi.8 ağustosa(34. haftamın başı oluyor)kontrol günü verdi ogün ciğer geliştirici iğne yapıcakmış.inşallah dururlarsa ağustos sonuna kadar bekleticem dedi🤲🏻🤲🏻🧿