star3star merhabalar 31.haftamın içindeyim.bugün ebebeğe gittim emzirme sütyeni almak için ama sırt kısmı hep B olarak vardı.emzirme sütyenlerinde sadece sırt B mi var acaba
annenadorella star3star sadece b olup olmadığını bilmiyorum ama sırt için ek satılıyor en son 7 tl ye almıştım ben isterseniz ondan alın 1 yetmezse 2 alın birbirine eklersiniz baya genişliyor