Nus_12 çoğu zaman 2 defa duş alıyorum 🤦🏻♀️ vantilatör hiç kapanmıyor 🤦🏻♀️ ama yine de iyi ki diyorum yazın bebek dogsaydi bu sıcakta kesin isilik pişik olurdu ben lohusalıktan iyice yanardim emzirirken yapış yapış 😂 bunları düşününce kendi basima bu sıcaklığı çekmek daha mantıklı geldi 😂