Mnk16 Açıkçası doğumuma çok az kaldı bugün dahiliyeye gözüktük ihmal var dedi doğum doktorun senin kan değerlerini görmüyor mu dedi b12 falan omega 3 hiç bakılmamış 9. Ayındasın dedi bilmiyorum ya iyi hoş ama çok rahat takip ediyor sanki
Mnk16 Gozzy vitamin verdi hap kullanmıyorum dedim tamam güzel beslen kullanma dedi ama sonra takip falan yok düştü mü çıktı mı noldu