Benim ilk gebeliğimde 450 çıkmıştı. Tansiyonum normaldi hep, ödemim yoktu. 38. Haftama gitmiştim, doktor risk almayın dedi, direkt sezeryana aldılar. Şimdi ikinci gebeliğimde ilkinde olduğu için yine risk varmış, aspirin başladı doktorum riski düşürüyormuş. Doktorda bazen sira sıkıntısı oluyor öyle durumlarda Sağlık ocağında idrar tahlili yaptırıp protein baktırabilirsin canım, Allah’ın izniyle bir şey olmaz. Kontrollerini aksatma, günde iki buçuk litre suyunu iç, hareketsiz kalma her gün yarım saat de olsa yürüyüş yap, sağlıklı beslenmeye çalış. Senin yapabileceklerin bunlar. İnşallah sağlıkla alırsın kuzunu kucağına 😊