G-a-m-z-e88 ben 17 haftalığım ve hala çekiyorum maalesef . Doktorum prilam verdi ilk başta gece 2 taneydi etki etmiyor bana dedim gece 2 sabah bir akşam bir aldım en azından kusturmuyor rahatlattı biraz beni yoksa başım yerden asla kalkmaz ve ben muzun çok faydasını gördüm gece uyuyamazdım kalkıp muz yerdim üstüne uyurdum