25 hafta olucak yarın 21 de öğrendim amniyosentez yapıldı sonuç beklemek çok kötüydü başka sendromlar olabilir diye yapıyorlar ama olması da çok nadir genelde dudak damak yarığı dışında bişiy olmuyo gördüğüm kadarıyla yani inşallah olmaz. Beslemesi çok zormuş evet. Özel biberonu varmış. Damaklık fln yapılıyormuş doğdunda. Bende aynı korkuları yaşıyorum. Geceleri hiç uyumuyorum. Baya stresli geçiyor hamileliğim benimde. Ama ameliyat ı yaptıranlardan duyduğum boşa üzülmüşüz o günleri unuttuk bile diyorlar. İstanbulda hakan ağırı tavsiye ettiler ameliyat için.