Günlerdir sancı çekiyordum doktoruma göründüm bugün..7 cmlik kist oluştuğunu ve bütün sancılarımın kist yüzünden olduğunu söyledi.Eğer dönerse yumurtalıklarıma zarar verirmiş bu yüzden yumurtalıklarını almak zorunda kalırım dedi😭Allah rızası için Ayetel Kürsi okuyup dua eder misiniz😭1 yıl oldu bebiş istiyoruz artık lütfen dua edin🥲