Ebrumoms Kızlaaaar 33+6 ikiz hamileyim bu gün kontrolümüz vardı nst de sancımız çıktı açıklık yok ama rahim ağzı kısalmış cuma kontrole çağırıldım muhtemel doğum gerçekleşecek dualarda buluşalım 🙏🏻
nese_gocuk Ebrumoms Allah sağlıcakla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah Allah analı babalı büyütsün 😊 bizimde 34+1e gün verdi haftaya cuma doğum olacak
Ebrumoms nese_gocuk sizin neden erken olacak acaba çok korkuyorum daha erken en azından 36 ları görebilseydik