Simgee89 Kızlarr selam 🙋🏻♀️ Hamileliğinizde göğsünüzden ne zaman sıvı/süt gelmeye başladı? Ben 32+4 haftalık hamileyim hala hiç birşey gelmiyo doğumdan sonra sütüm gelmezse diye tereddüt etmeye başladım normal mi bilmiyorum da 😕
btlbsr Simgee89 bence normal 34+6 dayım bendende gelmedi. Herkesten gelecek diye birşey yok endileşenme ☺️
aslansmommm Simgee89 bikaç gündür açmayı düşündüğüm bir posttu bende 29 haftalık oldum burda hep görüyorum erkenden gelenler var bende hiç gelmedi acaba sütüm olmucak mı diye korkuyorum
Betulee Simgee89 Ben de bu zamana kadar hiç gelmiyor sanıyordum Cogunlukla koyu renk iç çamaşırı kullandığım için fark etmedim geçen gün ilk defa beyaz iç çamaşırı giyindim çıkardığımda sarı lekeler vardı ama hiç hissetmedim geldiğini ıslaklıkta olmamıştı Belki sizinde oyledir
Simgee89 Betulee Bende hep koyu renk giyiyorum acaba dediğin gibi bende geliyor da farketmiyomuyum ki çok teşekkürler canım🥰
tuugba En son doğum başladığında gelecektir daha öncede gelebilir sen bebeğine güven o getirir emdiğinde bebeğin halleder öyle şeyler hiç düşünme
minik_koala_ve_annesi Simgee89 aynen canim bir kac delik varo onlardan sut geliyor bir delikten kan geliyor bekarkende zaten sivi gelirdi gogsumden 2cm kitle vardi