Emily37 Sanal_koala00 solante marka kullanıyorum hem doktorum hemde eczacım önerdi gebeler için olanını çokta memnunum.ben aldığımda fiyatı 300₺ falandı şuan ne kadar bilmiyorum
Unkochan Siveno bebek kremi içeriği tertemiz hamileyken rahatlıkla kullanabilirsiniz. Fiyatı 120 lira
SinemUnalOzturk Ben ecowell organik güneş kremi kullanıyorum hatta onun ürünlerini bebeğim için de alacağım trendyoldan 200tl ye aldım çok memnunum
Nskyhn Sanal_koala00 ya biz de pahalı bir krem vardı doktor vermişti geçen denizde sürdük yeniledikte ona rağmen yandım sonra arkadaşlarım hep Sebamed dedi. Bı baktım gratiste indirimde. 50 sp olani 174 lira fiyatı şu an çok çok uygun. Arkadaşlarım çok iyi koruyor dedi. Ben de hafta sonu deneyeceğim bakalım. 2 tane alınca yanında güneş sonrası nemlendirici Krem veriyorlar hediye
Sanal_koala00 Nskyhn valla bende sebamed aldım şimdi 155 liraya bi deneyecem bakalım beğeniyolar genelde içeriği falan da güzel alkol vs. İçermiyor bakalım gelsin memnun kalırım inşallah zira lekelerim çoğalıyor gebelikten dışarıya çıkıyorum ister istemez güneşte cabası oluyor
Senos07_ Bende solenta pranga kullanıyorum.gebeler için,ama aşırı katı ya yüzümü nemlendirip öyle sürmeme rağmen zor yediriyorum biraz fazla sürsen ruh gibi oluyorsun.
Nskyhn Sanal_koala00 nereden aldınız? 155 liraya? Şundan soruyorum bazı yerler orijinal göndermiyor da 🤦🏻♀️
Sanal_koala00 Nskyhn trendyoldan güvenilir bir mağazadan aldım daha önce aynı mağazadan alan tanıdığım da var memnunlar yorumları falan da çok iç açıcı ben şüpheye düşmedim açıkçası
Gbasakc Procsin marka 50 Spf de alabilirsin bende hiç sivilce yapmadı. Hamilelikten önce de kullanıyordum aynı ürünü
Sanal_koala00 Gbasakc procsin aşırı kötüymüş hiç kimse memnun değilmiş ya dağılmıyor diyolar, çok kötülediler onu
Nskyhn Sanal_koala00 oh iyi o zaman. Ben bı kere deterjan aldım da beyazlarim mosmor oldu meğer cakmaymis 😂 o gunden beri kılı kırk yariyorum 😂
3babymom Sanal_koala00 niveanin kullaniyorm bu yıl Dr sordm sakınca yok kullanabilirsiniz dedi 50 faktör çok güzel koruyor yakmıyor beni 180 lira biseydi