34Betul44 Bu gün 13+4 haftalığız ikili testte doktor %80 kız dedi sizinde ikili testte doktorunuz cinsiyeti tahmin edip doğru yada yanlış cıkan oldumu
Annesininportakali53 34Betul44 11+4 te %90 kiz olduğunu öğrendim ikili testte ama birdaha tahmin yapamadılar aşırı hareketli diye çok şükür bugün 21 haftaligim ve kız olduğunu öğrendim yani hiç değişmedi Rabbım gönlümüze göre verdi önce sağlıklı olsun sonra sizinde gönlünüze göre nasip etsin inşallah alanında iyiyse değişmiyor ama benim o kadar etrafımda değişen olduki kendimi kız olduğuna inandiramamistim hep değişir kafasindalardi
Babydoganay @34Betul44 ben ikili tarama testinde öğrendim 11+5’te hemde,hatta banada göstermişti ama oran belirtmedi tabi,direk erkek bebek demişti,inanılmaz mutlu olmuştum 🫶🏻
34Betul44 Babydoganay bizde hep kızımız olsun istemiştik 11+2 de rutin kontrolümde erkeğe benziyo ama kordonuda olabilir emin değilim demişti bu gün ikilitestte %80 90 kız dediler kalbim sıkışır gibi oldu sevinçten erkeğe adapte etmiştim kendimi kız denilince şok geçirdik eşimle bi an 🥰