41 de sezeryan oldum canım önce teşhis koyuldu sonradan doktor rahim ağzı açılmış sanki normal doğumu bekleyelim dedi bekledik meğer açıklık falan yokmuş suni sancı falan yedim sabahtan akşama kadar sezeryanda rahim ağzı kapalıymış dedi doktor ölmediğimize şükür ediyorum 4400 kilo doğdu bebeğim pek pozitif bir hikayem yok ama inşallah siz sağ salim en kolay şekilde kavuşursunuz bebeğinize