Kislarrr erkek bebislerinizi kaç haftalıkken doğurdunuz???????
Esradmrrr oğlumu 39+5 de doğurmuştum
Esradmrrr 38+3 haftalıkken doğurdummm 😍❤️
Benimde az kaldı bende bekleyeyim burda merak ediyorum 🥰
Bnde bekleyeyim az kaldı
38+1
38 de ilk oğlum 💙