Munure ah canım özeller bu test konularında acayip pahalı ben normalde özele gidiyorum doktorumla konuştum ikili test için devlet de yaptıracağımı söyledim O da kabul etti zaten bu testi yaptırayım sonucu çıksın sonraki hafta kendi doktoruma gideceğim sonuç göstermek için göbeğim çatladı yemin ederim bir randevu için özellerde sürekli zam yapıyor onlar ayrı bir sıkıntı devlette sen büyük bir sıkıntı ayrı Ne yapacağız bilmiyorum hani şey diyorum 11 haftada test yaptırsam 12 haftada sonuç çıksa 13 haftada 16 Ağustos’ta yani benim doğum günüm o gün belki cinsiyeti gösterir doktorum söyler kafasındayım bir yandan ondan istiyorum ama daha testi için Gun bulamıyor insanlar