Emos07 bende Arkadaşımda kimyasal gebelik yaşadık hatta ben dış gebelik falanda yaşadım boş gebelik yaşadım. Şimdi 1 çocuğum var normal hayatta bide hamileyim 19 haftalık. İnan üzüntü cidden oluyo ama üzülme önünde daha zaman var yine kalırsın Hamile en azından Hamile kalabiliyorum bunu düşün. Eğer adet. Olur gibi kanama olduysa kimyadaldir…. Ama sadece çok az kahverengi leke gibiyse normal gebelik olablir