denizasigi merhaba , decavit , demir hapı, kalsiyum magnezyum hapı, OMEGA 3 bunları içiyorum 20 haftalık hamileyim . Hepsinin için de bir sürü aynı vitaminler folik asit vs var acaba fazla olması zarar eder mi ?
kuzucumoglum denizasigi bende 14 haftalık hamileyim bende aynı şeyi diyorum ferrum fort,OMEGA 3,regenix Max,folbiol birde oksapar iğne coraspin kullanıyorum
[silindi] denizasigi hayır hepsi kullanılması gereken şeyler. Ben multivitamin içiyorum daha fazla şeyler de var hatta içinde
denizasigi mervenoluyoruz evet ama omega 3 yeni aldım onun içinde de varmış aynı vitaminler… kafam karıştı iki hafta var randevuma