Kızlar bugün doktora gittim üçlü tarama testimi almaya ama doktorum ve bir kac doktor izne çıkmış sadece 1 tane doktor olduğu icin sıra veremiyoruz dedi ama üçlü tarama testimin sonucunu verdiler ve direk gözüme carpan sey Down sendromu yazısı oldu ve bi an elim ayağım boşaldı altında da Trisomy 21 riski cut off degerinin altında ve bu deger risksiz bolgede bulunmaktadır yazıyordu ve bugün aşı da olucaktım apar topar doktora dahi gösteremeden saglık ocagına gittim ve ordaki ebeme gösterdim dedim burda ne demek istiyor sonuc ne korkulucak bisi yok suan senin cut off degerin altindadir dedi doktorunun gelmesini bekleyebilirsin korkulucak bisi yok dedi ilk gebeligim bilmiyorum aranızda bilenler varsa yardımcı olabilir mi neden üçlü tarama testinde down sendromu(2.trimeser) yazıyor.Sizce baska doktorada gitmelimiyim korkulucak bisi var mi