Duybar 24 haftadayım hareketleri hissediyorum ama çok düzenli değil bazen daha fazla hissediyorum Bazende uzun saatler hareket hissetmiyorum hiç böyle düzensiz hisseden var mı ?
DefneErva Duybar Bende 24+4teyim ve dediğiniz gibi oluyor. Bazen saatlerce tık yok, bazen net şekilde hareketleniyor. Şu aralar anne karnında uyuma oranı uzun olduğu için muhtemelen uyuyorlar 😂😂
Duybar DefneErva Evet uyuma süreleri uzun gün içinde hareketlerimizden dolayıda uyku hali oluyor ama genede takılıyor insanın aklına