NiilaYYy Kızlar merhaba 30 haftalığım artık net bir doktor bulmam lazım çamlıca erdem de doğum düşünüyorum önerdiğiniz doktor varmı bu hastaneden memnun kaldınız mı
Adamiranin__annesi NiilaYYy arkadaşım ilk doğumu orda yaptı ama memnundu sanırım tam bilmiyorum memnun değilim falan demedi hiç
plakayerli NiilaYYy ayşe hanıımm canım doktorum keşke taşınmasaydık da bırakmak zorunda kalmasaydım. Ayşe katrancı saatlerce sıra bekledim sıkıntıdan patladım ama daha sormadan her şeyi tane tane anlatan ilgilenen doktor görmedim. Özledim kadını resmen 🥲
Anneyedairr NiilaYYy kadriye şener canım ümraniye santralde çok iyi bir doktor bilgine olsun ozel klınlikleri var
Bsrssmn Çamlıca erdemde adalet hanıma gidiyorum çok memnunum. Benim için doktorun güler yüzlü olması çok önemliydi o yüzden çok memnunum. 180 lira muayenesi