Kızlar 39 haftalığım . sabahın 6sından 11ine kadar başlangıçta 20 dk aralıklarla sancı çektim sonra 10 dkya düştü . 11 den sonra düzensiz şekilde bu saate kadar sancı gelip gidiyor sizce napmalıyım hastaneye gideyim mi ? Sancıların sıklaşmasını mı bekleyeyim ? Bu arada bu acının tarifi yok :(