Ya3 ben yarın doktora gideceğim ona da bir soracağım aklımda soru işareti kalmaması için istersen sende bi doktoruna sor bakalım her gebelik farklı kıyaslanmamalı diyorlar ya belki bende normal olan sende değildir yada tam tersi sende olan normaldir bende olan değildir 🤔