RehoGelin Calikusuhtc canım ünide doktor seçemiyorsun sanırım doğuma gittiğinde ne denk gelirse anca profa falan muayene olursan ve ayrıyeten doğum için ücret ödersen öyle geliyor ki oda ayrıca özelden daha külfetli oluyor. Normalde olmayacak birşeyi bıçak parası adı altında alıyorlar.
Muhikotu Paüde doğum hakkında bilginiz var mı acaba? Özel odada eşler refakatçi olarak kalabilir mi? Doğum sancısı esnasında anneler girebilir mi? Bilgilendirirseniz sevinirim
RehoGelin Muhikotu canım normal yapacaksan eşler o alana giremiyor illaki kadın olması gerekiyor refakatçin ama sezaryen olunca direk yukarıda normal odada kalıyorsun zaten isteyen girebiliyor
Muhikotu RehoGelin normal doğumdan sonra özel odada eşim kalamıyor mu? Doğumhane bölümüne erkekler giremiyor diye biliyorum da özel odada neden kalamıyorlar anlamadım :/
RehoGelin Muhikotu yok özel odaya çıkınca kalıyor doğuma kadar yanına gelemiyor ama ne kadar sürerse sancı ve doğum süren o süre içinde eş giremiyor
RehoGelin Muhikotu ben yapmadım 2 yakın arkadaşım biri normal biri sezeryan doğum yaptı ikisinde de refakatçiydim ordan biliyorum 😊 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah