Papatyaben Kızlar 35+0 günlük gebeyim, çevremdeki kadınlar karnımın çok yukarıda olduğunu söyleyip moral bozuyor, sizler ne durumdasınız
BeyzaF Papatyaben bende 37+4 karnımın indiğini söylüyolar bebekte dönmüş zaten ama sizin erken gibi bana daha yeni demeye başladılar. Ayrıca herkesin her söylediğini takmayın herşey yolundaysa hele millet konuşsun dursun
Sarahh Papatyaben doğuma kadar top gibi karnım vardı 😬. Bazı kadınlarda sancı geldiğinde bebek aşağ iner ,bazı kadınlardaysa doğumdan günler önce