karakiz1 Poseyland Bende burada bekleyeyim sehir hastanesinde doğum yapicam nasipse yengem dogumu irda yapti yanliz memnundu
Ilknuraspinar Poseyland 2018de sezeryan yaptım çok memnun kaldım şimdi 2.ye hamileyim yine orda doğum yapıcam😊
Ilknuraspinar karakiz1 Duymuştum ismini. Önceki doğumumda mustafa koçar a gidiyodum aşırı memnundum sezeryan olmama rağmen çıkıp gelmişti doğumuma ama maalesef tayini çıktı Ankaraya şimdi hüseyin hocadan da memnunum tabi ne kadar zor randevu bulabilsemde
Esevren karakiz1 benimde Ali Alhan çok iyi bir doktor ama randevu büyük sıkıntı buarada dün hastanedeydim gebe okuluna ebeyle görüşmeye gittim bilmiyorum haberiniz varmıdır sancı ve doğum esnasında eşler yanımızda olabiliyormuş ☺️
karakiz1 Esevren Aa oylemi kac haftaliksiniz haberim yoktu bak ondan cok tesekkurler bilgi verdiginiz icin doktorumdan bende memnunum cok iyi ya sempatik geliyor bide bana 😁
Esevren Ebruaksu77 evim uzak olduğu için okula gidemiyorum aslında çok istiyordum sadece merak ettiklerimi sormaya gittim