Haticee000 valla benim ilk gebeliğim aşılama değildi ama normalde 7 haftalık olmam gerekirken benimde bebek 6 haftalık olarak göründü kalp atışını alamadık haftaya duyamazsak alıcaz dediler öteki hafta bekledim biraz geciktirdim öyle gittim çok şükür ki duyduk Rabbim hayırlısını versin , biz 18 haftalık olduk bile inşallah seninde haftaya kalp atışı duyulur 🌸 sağlıkla kucağımıza alırız 🥰