Kızlar galiba covid oldum daha önce de geçirmiştim ama yine oldum sanırım hamileyken açılarını da yaptırmıştım ama gidip test olmaya korkuyorum 35 haftalığımız bebeğe bir zararı olur mu aranızda bilgisi olan var mı doktoruma sordum pozitif çıkarsa bir sıkıntı olur mu diye yapıcak birşey yok sıkıntı olmaz kasma kendini dedi ama içim yine rahat etmiyo