Ziynet4459 biz de İlay koymak istiyoruz ismini. Aynı tepkileri aldım almaya devam ediyorum. Ben ilayda dicem banane diyen bile oldu. İlay diyorum Nilay olsa daha iyi yok İlaydanın kısaltılmışı gibi falan diyolar. Bir de bunu yapan aile üyeleri. En son kafam attı doğdum öğrenirsiniz ismini dedim söylemiyorum. Ama İlay anlam olarak söyleniş ve yazılış olarak çok güzel. Adıyla yaşasın bebeklerimiz😊