Melekkkkx Kızlar 37 haftamdayim gautirim biraz yüksek çıkmış yarın gautir bölümüne muane olmamı istedi dokturum aranızda yaşayan var mi
Fatmacll Merhaba bende 12 haftalık gebeyim tsh 8 di şimdi 4.45 olmuş bebeği etkiler mi başına gelen varmı kalp hastasiyim pil takılı kalbimde yüksek doz ilaçta alamıyorum