Deletedmom52620 Deletedmom_29 Apple 12 kullanıyorum tüm hepsini de kullandım Apple dan asla şaşmam ☺️
Elisam123 Deletedmom_29 iPhone gerisi boşa para harcamaktır ucuz mala para verecek kadar zengin değilim diye bir söz var Al malın iyisini çekme kaygısını piyasasını da koruyor 2. El olarak satmak istersen alıcısını kolayca bulursun