MG2357 Selma03 benim de yanlarım ağrıyor gibi ara ara batma veya ağırlık hissi gibi. Gaz sancısı mı ağrı mı anlamadım☹️ Sizin belirtiniz nasıl? Geçmiş olsun bu arada
ysfysr Öyle bir gaz ki, mideme baskı yapıyor nefes alamıyorum 😞 çaresini bulanlar,bilenler bilgilendirsin bizi. Denemediğim bitkisel yöntem kalmadı 😢
dilarabltc Tatlim bende ayni sorunu yasiyorum aylardir kalbime baski yapiyor nefes alamiyorum acillik oluyorum ama yarim saat suruyor o anda belki 3 tane soda iciyorum afedersin geğirerek gaz cikariyorum bir anda kesiliyor renni kullandim fayda etmedi gazli yiyecekler yumurta soguk meyve vs soguk olan her sey usutmek her sey gaz yapiyor dikkat et kendine biraz midemiz sıkıştigi icin hazmedemiyor gaz yapiyor oda vuruyor kalbe dogru o arada sıkısıyor ben cozumu sodada buldum gunluk bir tane sodayi hafif yatis poziyonunda iciyorum sonra dogrulumca gaz cikariyorum o beni rahatlatiyor